پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نحوه طراحی لوگو
نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1401
بازدید : 651
نویسنده : امین پارسیان

آیا می خواهید بدانید چگونه یک لوگو طراحی کنید؟ این چیزی است که باید قبل از شروع پروژه هویت برند بدانید.
بنابراین، شما تعجب می کنید که چگونه یک لوگو طراحی کنید؟ حقیقت این است که طراحی لوگو به مهارت و تجربه و همچنین دانش نیاز دارد. برخی از عناصر فرآیند با تمرین زیاد و کار با انواع برندهای مختلف که هدفشان انتقال پیام های مختلف است، به وجود می آید. پشت همه اینها، با این حال، تئوری و قوانین طلایی است که طراحان لوگو باید با آنها آشنا باشند.

زمانی که لوگوی عالی با محصول مناسب همسو شود، نام تجاری یک دارایی گران بها است - به مدل نایک، مرد میشلین و قوس های طلایی مک دونالد فکر کنید. اما دقیقاً چگونه این طرح‌های لوگو به جایگاه نمادین و تشخیص فوری خود دست می‌یابند؟ بیشتر طراحی های لوگوی موفق ویژگی های خاصی دارند و می توانید از آنها استفاده کنید.

شروع یک پروژه طراحی لوگوی جدید می تواند بسیار طاقت فرسا باشد زیرا موارد زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد. ایجاد یک طراحی لوگوی جدید از ابتدا به این معنی است که چگونه می توان شخصیت برند را کاملاً به تصویر کشید و ارتباط برقرار کرد. و به روز رسانی یک لوگوی موجود به معنای انواع مشکلات است، از جمله تصمیم گیری در مورد تغییر کامل جهت برند یا ایجاد تغییرات کوچک.

لینک های حمایت شده
اگر ایران، جمهوری اسلامی ایران مورد حمله قرار گیرد، چه واکنشی نشان خواهید داد؟ این بازی ژئوپلیتیک را شبیه سازی می کند
تضاد ملل
خوشبختانه، قوانینی وجود دارد که ارزش بازگشت به آنها را دارد. راهنمای ما آنها را به 15 نقطه خلاصه می کند و بر نحوه طراحی لوگو و نحوه اجرای طراحی لوگو به عنوان بخشی از یک استراتژی گسترده تر برند تمرکز دارد. ابتدا، 10 قانون طراح دیوید ایری برای لوگوی عالی را بررسی می کنیم و سپس به نکات برتر نیک کارسون، استراتژیست محتوای برند برای اجرای طراحی لوگو می پردازیم. به مشاوره بیشتری نیاز دارید؟ راهنمای ما برای الهام گرفتن از طراحی لوگو، انتخاب ما از بهترین لوگوهای 3 حرفی تا کنون و 11 مرحله ما برای ایجاد لوگوهای بهتر را ببینید.
چرا یاد بگیریم چگونه یک لوگو طراحی کنیم؟
ابتدا اجازه دهید به خود یادآوری کنیم که چرا طراحی لوگو بسیار مهم است. لوگو معمولاً اولین برندی است که یک مشتری بالقوه می بیند. همچنین معمولاً این قطعه است که بیشترین تأثیر را روی ما می گذارد و طولانی ترین مدت را با ما می ماند (اگر موفق باشد). یک لوگو می تواند چیزهای زیادی در مورد یک برند به ما بگوید، از جمله (گاهی) اینکه یک برند چه کاری انجام می دهد و چه چیزی را نشان می دهد. هنگامی که مصرف کنندگان با طراحی لوگو ارتباط برقرار می کنند، اغلب تمایل دارند که زمان یا پول خود را در شرکت یا محصول سرمایه گذاری کنند.

طراحی لوگو به هیچ وجه تنها عنصر در برندسازی موفق نیست، اما یکی از مواردی است که باید از همان ابتدا به درستی انجام شود، زیرا اغلب در مرکز کل استراتژی برند قرار دارد. و در حالی که اکثر طراحان می توانند یک لوگوی مناسب و معقول ایجاد کنند، برای اجرای یک طراحی لوگویی که واقعا منحصر به فرد، جذاب و به یاد ماندنی است، به ترکیب خاصی از مهارت های طراحی، تئوری خلاقانه و کاربرد ماهرانه نیاز است. برای نمونه به انتخاب ما از بهترین لوگوها نگاه کنید.

منبع:

https://logonegar.com/






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: